dimecres, 2 de novembre del 2011

Twitter

Si parlem de xarxa socials és molt possible que ens vingui al cap la web Facebook, però com sabem no és la única. Twitter és una xarxa que presenta forces diferències en respecte a les altres.

Jo destacaria de Twitter sobre les altres el fet que és una web per expressar-se i no pàs tant per a establir amistats. Amb el teu compte pots publicar missatge amb un màxim de 140 caràcters. A continuació sortiran a la pàgina d’inici de tots aquells usuaris que et segueixin. Aquests poden contestar-te o fer un retwit per a publica també el mateix missatge.

El que més m’ha cridat l’atenció respecte a Facebook és el fet que molts famosos utilitzen el twitter a diari per s expressar-se i per a comunicar-se amb els seus seguidors. Realment crec que ha plantejat un canvi en els mitjans de comunicació i publicitat. Els diaris i noticiaris diversos segueixen de ben a prop els comptes de twitter de la gent popular per a saber quines són les últimes novetats. Com a exemple només cal entrar al twitter de polítics com Rubalcaba o Rajoy que ara mateix fan campanya electoral de forma gratuïta i molt més efectiva gràcies a aquesta eina.

Personalment crec que encara no tinc prou coses a dir als meus pocs seguidors. En qualsevol cas em podeu seguir com o _cinca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada