dimarts, 29 de desembre del 2009

Valoració final

Com síntesi final m’agradaria destacar abans que res el fet de que mai abans m’havia plantejat tenir un blog personal on poder expressar les meves opinions. Així, aquest ha estat el meu primer blog i crec que he aconseguit explorar i utilitzar gran part de les possibilitats que ofereix.

En general no he tingut cap tipus de problema per a fer les diferents activitats que s’han demanat. M’ha resultat senzill d’utilitzar el blog i valoro positivament el meu resultat. Cal dir que en un principi no entenia el significat d’obrir un bloc personal per a compartir el nostre coneixements. Ara veig que els mestres s’han de poder comunicar i tenim a l’abast una eina com internet que ens facilita posar-nos en contacte. El blog personal té moltes funcions diferents i moltes són molt adients per a la feina de mestres.

Personalment he gaudit força de les activitats proposades i tinc intenció de continuar escrivint al blog, crec que és una eina molt interessant per manifestar opinions i un gran medi de comunicació.

Per el que fa a les activitats que hem realitzat jo destacaria 2 en especial. La primera és la de la imatge i com tractar amb ella. Va ser una de les primeres demandes de l’assignatura i jo mai havia utilitzat cap programa que tractés les imatges. Vaig demanar ajuda a una amiga que estudia disseny i em va ensenyar moltes opcions diferents per a fer a una imatge. Vaig aprendre molt amb l’activitat i estic molt content del resultat.

La segona activitat que vull destacar és la crítica i valoració d’un anunci. És una activitat que m’he sorprès de la quantitat d’informació que té un simple spot de televisió. M’ha semblat mol interessant ja que hem estudiat una forma de comunicar-se que està present cada dia a les nostres vides.

Finalment vull destacar les entrades que he fet fóra de les demandes de la classe. Pocs dies desprès de penjar l’entrada sobre l’agrònom de ferro m’he sorprès de com els meus companys em deien que volien saber més coses. Molta gent ha llegit el meu escrit i m’ha felicitat, he vist que realment el meu blog és un mitjà de comunicació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada